Spatbord verbreden en site skirts
Moderators: WelshWitch, sjirafje
-
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Emotion 2010
- Been thanked: 7 times
Spatbord verbreden en site skirts
Weet iemand of de spatborden en site skirts van een Fiat Panda 100 hp op een Fiat Panda 169 uit 2011 passen?
- sjirafje
- Moderator
- 1e Panda-achtige: 1.2 Emotion 2004
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 79 times
Re: Spatbord verbreden en site skirts
Medolino heeft een Panda opgebouwd naar 100hp. Hij heeft in zijn topics veel foto's geplaatst, mogelijk vind je daar de info die je zoekt.
-
- Forumgebruiker
-
- Forumgebruiker
Klopt, dat zag ik ook. Ik heb een prive gestuurd. Het probleem is volgens mij dat de voor en achterbumper een strip aan de onderkant hebben waar die spatbord verbreders op aansluiten.
- Robert100HP
- Clublid
- 1e Panda-achtige: Panda HP 2007
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 52 times
Voor en achter bumpers zijn gebruikt vrijwel onvindbaar of tegen een flinke prijs, skirts en verbreders idem.
Of je echt zou willen is twee, reken op zo'n +/- 40 gaten die je moet boren in dorpels, spatbord randen en in de bodem.
Die in de spatborden en de dorpels moet je vrijwel exact boren er is weinig tolerantie op de bevestigingspunten.
En je zal alles echt goed tegen corrosie moeten beschermen, want er blijft nogal wat troep hangen achter die bodykit.
Of je echt zou willen is twee, reken op zo'n +/- 40 gaten die je moet boren in dorpels, spatbord randen en in de bodem.
Die in de spatborden en de dorpels moet je vrijwel exact boren er is weinig tolerantie op de bevestigingspunten.
En je zal alles echt goed tegen corrosie moeten beschermen, want er blijft nogal wat troep hangen achter die bodykit.
- Pinda72
- Clublid
- 1e Panda-achtige: Panda 45
- 2e Panda-achtige: Cinq Sporting 1.3 ITB
- 3e Panda-achtige: 100HP!
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 33 times
Je kan ook alles gewoon vast kitten, dan heb je al die problemen niet meer.....
(geen rotzooi meer achter die randen, geen afgebroken klipjes, enz.....het kan nog best eens een hele goede oplossing zijn)
(geen rotzooi meer achter die randen, geen afgebroken klipjes, enz.....het kan nog best eens een hele goede oplossing zijn)
- Robert100HP
- Clublid
- 1e Panda-achtige: Panda HP 2007
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 52 times
Grrrrr...KIT das een lauwe oplossing, ik haal een per jaar de randen van de schermen. Dan de tuinslang op volle kracht door de kunststof dorpels laten spuiten, dan komt er een berg troep uit.
- Poging2
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: 169 2010 1 2 Emotion
- Has thanked: 99 times
- Been thanked: 32 times
Dan rijd je gewoon te langzaam (geintje)Robert100HP schreef: ↑13 dec 2023 12:49Grrrrr...KIT das een lauwe oplossing, ik haal een per jaar de randen van de schermen. Dan de tuinslang op volle kracht door de kunststof dorpels laten spuiten, dan komt er een berg troep uit.