Afbeelding Afbeelding Afbeelding vergeet niet de contributie à 22,50 over te maken (nog geen lid? Word lid!)

Fiat bijeenkomst Bardolino eind april 2024.

Andere leuke bijeenkomst gespot? Dat mag in deze categorie.
Let op: de Fiat Panda Club Nederland is NIET aansprakelijk te stellen voor welk evenement in deze categorie dan ook!

Moderators: michiel van g., Niels9966, ingeling, Bumper, bero

Plaats reactie
PandaVespa
Forumgebruiker
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 4 times
Been thanked: 25 times

Fiat bijeenkomst Bardolino eind april 2024.

Bericht door PandaVespa »

Volgend jaar medio Koningsdag/eind-april wordt er in Bardolino Italië elk jaar een Fiat bijeenkomst georganiseerd op zondag. Aantal Panda's (141) staan bij elkaar van oa Fiat club Italia en Italiaanse Panda forum.

Mijn plan is om woensdag erheen te rijden in 1 dag, 20 uur sturen en ca 1300km. Donderdag even bijkomen en vrijdag naar Turijn, de voormalige fabriek waar de Panda 141 gebouwd zijn. Zaterdag poetsdag en zondag de meeting. Dan maandag weer terug.

Wie lijkt het leuk om mee te gaan?
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

PandaVespa
Forumgebruiker
1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
Has thanked: 4 times
Been thanked: 25 times

Re: Fiat bijeenkomst Bardolino eind april 2024.

Bericht door PandaVespa »

Ik heb besloten dat ik ga proberen of ik weer in Bardolino kan staan en dit keer met mijn zwarte Panda selecta. Hangt wel beetje af wat uit de apk komt binnenkort, maar verwacht geen grote problemen ermee.

Plan is vrijdag de 26ste erheen te rijden en heel vroeg vertrekken. Dan komen we daar 's avonds laat aan en kunnen we gelijk slapen in een B&B wat privé is. Zaterdagochtend even bijkomen, beetje boodschappen halen enzo. Autoshop zit ook ergens ook in de buurt. 's Middags de Panda even wassen en zondag de Fiat meeting. En maandag de 29ste weer retour naar huis. Ik weet een goede pizzeria in de buurt waar ze goede pizza's en pasta voor redelijke prijzen hebben.
Ik rij op lpg, dus onderweg zal ik even moeten zoeken waar ik kan tanken. Dat heeft als voordeel dat diegene die meegaan met hun eigen Panda iets goedkoper benzine kan tanken :yes: .

Het is een grote Fiat meeting voor de oudere modellen. Ik sluit aan bij een kleinere club voor de 141 Panda. Wie oh wie lijkt het leuk om mee te gaan?
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........

Plaats reactie

Terug naar “NIET-FPCN evenementen”