Mijn portierrubbers van beide portieren zijn gesneuveld
Stuk nada noppes. Weet iemand of die nog ergens nieuw te krijgen zijn. Pfff weet het even niet meer. Nu is het geen gezicht
Van mijn vrouw: gouden 169 op LPG volgens haar de mooiste...
Zelf heb ik Volvo's: Duett 1964-Amazon 1965-145(1970)-P1800(1970)-242(1976)-262(1979)-343 '84
Mmm, heb ik de binnenkant van het portier. Staat wel mooi. Hihihi. Maar gaat me om de buitenkant. Heb ik gekeken, maar wat erop zit aan rubber geeft zich niet gauw gewonnen pfff.
Mmmmm. Ziet er niet uit nu. De portieren. Toch maar weer eens een rondje sloop. Hee kijk nu wat een pandaas. Heb er een paar gevonden, tja mischien past het. Gewoon een geheel, en geen twee. Je begrijpt wel dat alle stukken rubbers nu vervangen zijn. Drukte ze er zo in, mooi voor limoentje, met rubbers van een 2009. Hihihi
Mmmmm. Ziet er niet uit nu. De portieren. Toch maar weer eens een rondje sloop. Hee kijk nu wat een pandaas. Heb er een paar gevonden, tja mischien past het. Gewoon een geheel, en geen twee. Je begrijpt wel dat alle stukkende rubbers nu vervangen zijn. Drukte ze er zo in, mooi voor limoentje, met rubbers van een 2009. Hihihi