Hoi Allen,
Ik ben mij aan het orienteren voor een Panda 4x4, maar loop zoals gewoonlijk bij het kijken naar auto's tegen één groot probleem en dat is mijn lengte. Ik ben 1.98m met vrij lange benen..... lengte maat 36.
Nu weet ik dat ik in een 4x4 zoals die uit de fabriek is komen rollen niet ga passen. Ik vraag mij het af of het plaatsen van een verstelbare rail en nieuwe bestuurdersstoel mogelijk meer ruimte biedt. Ik zal de achterbank sowieso niet gebuiken, die gaat er uit mocht ik een 4x4 aanschaffen.
Graag hoor ik of er andere langere mensen in een eerste generatie 4x4 rijden, of het uberhaupt mogelijk is en wat de ervaringen zijn.
Mocht ik deze vraag op een verkeerde plek op het forum hebben geplaatst dan hoor ik dat graag.
Groet,
De club heeft HULP nodig! We zijn dringend op zoek naar bestuursleden. Wie kan en wil er helpen bij het voortbestaan van de FPCN? Neem contact op! https://fiatpandaclub.nl/vragen/algemee ... formulier/
Lengte bestuurder Panda 4x4
Moderators: michiel van g., Niels9966
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 35 times
Re: Lengte bestuurder Panda 4x4
Stoelen van een 141 Panda zitten best goed, alleen korte beenruimte. Dat is typisch Italiaans, hoort bij de beleving .
Ik ben ook vrij lang en vrij snel cruise control ingezet, anders krijg ik kramme poot .
Ik ben ook vrij lang en vrij snel cruise control ingezet, anders krijg ik kramme poot .
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........