Goede avond , ik ben nieuw hier . Heb een panda young 141 bj.2001 113000 km . Is een monopoint injectie .
Nu zijn op mijn brandstofpomp ( plasic ) de 2 aansluitingen van de brandstif toevoer afgebroken , zijn een wit en.rood kniestukje . Wie kan me hieraan helpen of weet waar ik deze kan krijgen .
Tank aansluiting
Moderators: michiel van g., Niels9966
- PandaVespa
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Fiat Panda hobby bifuel 2003
- 2e Panda-achtige: Fiat Panda selecta bifuel 1996
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 39 times
Re: Tank aansluiting
Het is als goed is een multipoint onsteking, tenzij de motor verwisseld is met monopoint ontsteking.
Dit zijn beruchte bochtjes, die snel kunnen breken. Naar mijn weten moet gehele brandstofslang vanaf motor vervangen worden. Die bochtjes zitten goed strak in de stugge brandstofslang.
Al eens gezocht op italiaanse ebay?
Dit zijn beruchte bochtjes, die snel kunnen breken. Naar mijn weten moet gehele brandstofslang vanaf motor vervangen worden. Die bochtjes zitten goed strak in de stugge brandstofslang.
Wie hoopt, die gelooft. Wie gelooft, die begrijpt het niet. Wie het begrijpt, die gelooft niet...........
-
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Panda 141 2001 Young
Re: Tank aansluiting
Volgens mij benoemde ik de Multipoint injection en niet de Ontsteking . Maar dat even ter zijde , zal eens gaan zoeken op Ebay , thnxPandaVespa schreef: ↑03 feb 2025 23:02 Het is als goed is een multipoint onsteking, tenzij de motor verwisseld is met monopoint ontsteking.