Al wat dingen hier gelezen maar nog niet tegengekomen wat mijn achterklep doet :
De bediening op de achterklep hoor je klikken, schakelaartje. Maar er gebeurt niets elektrisch.
Druk ik op de knop van de afstandsbediening geen enkel probleem.
Komend weekend ga ik de bekleding eraf halen en eens kijken wat het probleem is, komt meer voor las ik.
Is er iets waar ik even goed op moet letten en zijn er al onderdelen die ik op voorhand kan bestellen, repareer het het liefst in 1x.
Achterklep bediening
Moderators: Erik 319, michiel van g.
- Riddick
- Forumgebruiker
- 1e Panda-achtige: Geen
- 2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 88 times
Re: Achterklep bediening
Alles zit in het handvat buiten op de klep, binnen zit alleen een stekkertje en de boutjes waar de handgreep mee vast zit aan de achterklep.MarPo79 schreef: 05 mar 2025 06:45 Al wat dingen hier gelezen maar nog niet tegengekomen wat mijn achterklep doet :
De bediening op de achterklep hoor je klikken, schakelaartje. Maar er gebeurt niets elektrisch.
Druk ik op de knop van de afstandsbediening geen enkel probleem.
Komend weekend ga ik de bekleding eraf halen en eens kijken wat het probleem is, komt meer voor las ik.
Is er iets waar ik even goed op moet letten en zijn er al onderdelen die ik op voorhand kan bestellen, repareer het het liefst in 1x.
De Microswitch in de handgreep is waarschijnlijk het probleem (algemeen bekend) en dat is alleen op te lossen door een nieuwe handgreep te monteren.
De ontgrendel knop (Microswitch) onderkant handgreep maakt het geluid.