Goedemiddag, ik zal me even voorstellen
Mijn naam is Gunnar en ben sinds september 2024 eigenaar geworden van een panda type 2 uit 2011 met leuke velgen alleen de naafdoppen zien er niet meer uit
Ik heb al rondgekeken op internet maar tot nu toe alleen via Amazon of temu....
Zijn er adresjes in Nederland die naafdoppen kunnen leveren want ja het is maar de vraag of iemand in China die dingen echt levert na 4 maanden....als jullie tips of adresjes weten hoor ik het graag alvast bedankt Groetjes...
Naafdoppen velgen
Moderators: WelshWitch, sjirafje
-
- Forumgebruiker
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 76 times
Re: Naafdoppen velgen
Tegenwoordig heb je in China bestelde spullen best snel in huis. Met 2 weken heb je het wel binnen.
Overigens zou ik eerst eens bij de fabrikant van de velgen (is het origineel FIAT of aftermarket?) informeren. Dan weet je dat de pasvorm klopt.
Als het aftermarket velgen zijn dan wordt tweedehands wel erg lastig. Vaak zijn die velgen maar sporadisch verkocht en al snel weer vervangen door andere modellen.
Overigens zou ik eerst eens bij de fabrikant van de velgen (is het origineel FIAT of aftermarket?) informeren. Dan weet je dat de pasvorm klopt.
Als het aftermarket velgen zijn dan wordt tweedehands wel erg lastig. Vaak zijn die velgen maar sporadisch verkocht en al snel weer vervangen door andere modellen.