Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Kw variant of intrax veren,maar waarom niet alleen KW veren?

Discussie over het tunen en stylen van de Nuova Panda (2003-heden)

Moderators: WelshWitch, sjirafje

Gebruikersavatar
Robert100HP
Clublid
Berichten: 2993
Lid geworden op: 19 sep 2010 07:04
1e Panda-achtige: Panda HP 2007
Locatie: Schiedam
Has thanked: 2 times
Been thanked: 51 times

Re: Kw variant of intrax veren,maar waarom niet alleen KW veren?

Bericht door Robert100HP »

Uitstraling is ook wat waard.

Gebruikersavatar
Pinda72
Clublid
Berichten: 326
Lid geworden op: 24 okt 2021 14:06
1e Panda-achtige: Panda 45
2e Panda-achtige: Cinq Sporting 1.3 ITB
3e Panda-achtige: 100HP!
Has thanked: 85 times
Been thanked: 33 times

Re: Kw variant of intrax veren,maar waarom niet alleen KW veren?

Bericht door Pinda72 »

Uitstraling in een EV???? :shock: :rofl:

Nog even en we krijgen een 500E cup-race op Zandvoort komt....dan kan je ondertussen wat yoga doen in de duinen, en genieten van de stilte.... :mrgreen:
Onlangs de race gezien met de Renault Twingo RS Cup-auto's, en dat was al slaapverwekkend.

Benieuwd hoeveel 500E's er verkocht gaan worden, en of er geïnvesteerd gaat worden in een dergelijk onderstel. De EV-rijder is nou niet het type 'petrol-head'. Zie je al Tesla's rijden met dergelijke aanpassingen? Andere velgen? Verlaagd? Petje achterstevoren? EV's zijn het m.i. niet waard om 1 cent in opsmuk te investeren. Maar ja, dat is mijn mening. Ik denk anders over auto's.

Gebruikersavatar
Riddick
Clublid
Berichten: 4357
Lid geworden op: 25 nov 2017 22:29
1e Panda-achtige: Geen
2e Panda-achtige: FIAT 500S 105 TA - 122 pk SAVALI
Has thanked: 36 times
Been thanked: 66 times

Re: Kw variant of intrax veren,maar waarom niet alleen KW veren?

Bericht door Riddick »

Pinda72 schreef: 10 jan 2022 09:55 Uitstraling in een EV???? :shock: :rofl:

Nog even en we krijgen een 500E cup-race op Zandvoort komt....dan kan je ondertussen wat yoga doen in de duinen, en genieten van de stilte.... :mrgreen:
Onlangs de race gezien met de Renault Twingo RS Cup-auto's, en dat was al slaapverwekkend.

Benieuwd hoeveel 500E's er verkocht gaan worden, en of er geïnvesteerd gaat worden in een dergelijk onderstel. De EV-rijder is nou niet het type 'petrol-head'. Zie je al Tesla's rijden met dergelijke aanpassingen? Andere velgen? Verlaagd? Petje achterstevoren? EV's zijn het m.i. niet waard om 1 cent in opsmuk te investeren. Maar ja, dat is mijn mening. Ik denk anders over auto's.
Bereid je maar alvast voor op de komende BEV Abarth 595e, want dat is ook al een zekerheid. :wink:
De huidige Abarth's moeten het nog een kleine 2 jaar uit zingen tot zijn elektrische opvolger komt. :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Tuning & Styling”