Cassa schreef:Mijn 85 turbo zit nu op 1 op 13,3 en dat vind ik echt slecht..........pffff.
Daarentegen rijdt het wel als een kogel en dat verwacht dan weer niemand.
Verbruik is natuurlijk afhankelijk van je rijstijl. Mijn zus haalt 1:17 met haar panda ook een twinair 65. Maar toch valt het mij tegen. Voor m'n gevoel rij ik als een bejaarde.. 120 op de snelweg en netjes 80 provinciaal en dan nog geen 1:15
De naald van mijn 85 Twinair, gaat in Duitsland geregeld voorbij de 190 KM p/u. Dus ga ik ook niet klagen als hij niet zuinig is.
Het is een auto voor fun mee te hebben. V-Power Racing octaan 100 erin en gaan met die banaan
Dit is een leuk project zeg.
Wat ik mij afvraag, ik zag dat je de rand van het dashboard hebt vervangen en dat dit eigenlijk heel makkelijk te doen is.
Als de rand er af is kan je dan de stekkers van de radio makkelijk benaderen en heb je daar ruimte om filters van een compo set te plaatsen?
Op deze manier kan je dan de filters mooi wegwerken en de aansluitingen maken op de radio
Ja, de glaasjes zitten er gewoon opgeklikt. Zover mogelijk naar beneden kantelen en met je vingers erachter trekken. De kapjes zelf zitten ook geklikt, kwestie van de tabjes in de duwen en de kap eraf halen. Was zo gedaan.
Heel erg mooi. De velgen staan een Panda zelfs beter dan een 500.
Op dit moment op de oprit:
Fiat Panda 169 1.2 2011
Fiat 500 1.2 Lounge 2011
Fiat 126 Bosmal cabrio 1995
Hyundai i10 1.2 2012
Opel Astra Sports Tourer 2017
Ben erg blij met de abarth wielen maar achter zie ik wel wat aanloopsporen in de wielkuipen.. Echt heel licht maar toch. Eens kijken of 3 of 5mm spacers de oplossing kan zijn.