Afbeelding Afbeelding Afbeelding Je kunt je nu inschrijven voor de Panda Paas Puzzelrit! https://fiatpandaclub.nl/meetings/pandapaaspuzzel2024/

Gooise Matrasrit - 10 april 2022

Aftertalks

Moderators: michiel van g., Niels9966, ingeling, Bumper

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Gooise Matrasrit - 10 april 2022

Bericht door bero »

De aanmeldingen zijn gestopt. Iedereen die zich opgegeven heeft, zou een mailtje moeten hebben gehad.
Geen mail gehad? Doe even een priveberichtje met je email en kijk eerst even in de spam map
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gebruikersavatar
MattieJG
Clublid
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jan 2021 08:50
1e Panda-achtige: Fiat Panda Fire 750L 1987
Locatie: Nijmegen

Re: Gooise Matrasrit - 10 april 2022

Bericht door MattieJG »

Hoihoi! Morgen is de tocht al.. zin in! Nu doet mijn mail raar en ontvang ik sommige dingen wel en sommige dingen niet. Nu weet ik de exacte locatie en info etc nog niet, laatste mail was bevestiging van de aanmelding. Ik heb Bero al een berichtje gestuurd maar nog geen antwoord, voor de zekerheid ook maar hier omdat dan meer mensen het zien lijkt me. Kan iemand mij even helpen? Hoor het graag, groetjes Matthijs

Gebruikersavatar
bero
Forumgebruiker
Berichten: 8806
Lid geworden op: 26 sep 2006 15:02
Locatie: Deventer
Has thanked: 53 times
Been thanked: 40 times

Re: Gooise Matrasrit - 10 april 2022

Bericht door bero »

MattieJG schreef: 09 apr 2022 16:59 Hoihoi! Morgen is de tocht al.. zin in! Nu doet mijn mail raar en ontvang ik sommige dingen wel en sommige dingen niet. Nu weet ik de exacte locatie en info etc nog niet, laatste mail was bevestiging van de aanmelding. Ik heb Bero al een berichtje gestuurd maar nog geen antwoord, voor de zekerheid ook maar hier omdat dan meer mensen het zien lijkt me. Kan iemand mij even helpen? Hoor het graag, groetjes Matthijs
Als het goed is is dit nu opgelost. Ik bleek zelf geen email te krijgen als ik een privébericht krijg hier (nu wel aangezet) dus zag je bericht nu pas. Tot over een paar uren!
|| Vragen over sleutels van Panda's? Ik beantwoord ze! ||
Sis Fiat Panda 4x4 Sisley 1000cc 1987 (Roestoratie project)
Neil Fiat Panda Young 1100cc 2003

Gesloten

Terug naar “Evenementenarchief”